To zdecydowanie mój ulubiony sposób na prezentację produktu. Reguły fotografii reklamowej pozwalają mi na wyrwanie się ze sztywnych ram jakimi rządzi się packshot. W każdym produkcie szukam indywidualnych cech, które są jego siłą i oddają jego charakter. Zdjęcie reklamowe musi przyciągać odbiorcę, rozbudzać emocje i działać na wyobraźnię. Wykorzystanie odpowiednio zaplanowanej przestrzeni, rekwizytów i oświetlenia daje nieograniczone możliwości w tworzeniu przekazu. Udane eksperymenty z oświetleniem, głębią ostrości czy nawet kolorem, praca z detalem i fakturą dają wyjątkowe efekty, które wyróżnią produkt wśród setek podobnych.

Realizacja zdjęć reklamowych to przygoda i wyzwanie, na które czekam zawsze z ogromną niecierpliwością. Chętnie podejmuję się aranżacji i zadań wyznaczonych przez Klienta jak również służę pomocą w tworzeniu wizji, która podkreśli wszystkie walory fotografowanego produktu.

Jeśli podoba Ci się moje portfolio i jesteś zainteresowany współpracą skontaktuj się ze mną